Beleid en regels

Jeugdontwikkelingsplan VV Born
Voetballen met plezier is de pakkende titel van ons Jeugdontwikkelingsplan. Het is een document waarin de ambities, beleidsmatige en voetbaltechnische aspecten van onze jeugdafdeling zijn beschreven. Onze vereniging kent ondanks de demografische ontwikkeling een groei van het aantal jeugdleden. Deze groei willen we ondersteunen met een beleidsplan dat ook deze uitdaging ondersteunt. In de afgelopen jaren zijn we gegroeidn van 145 naar 200 jeugdleden! Op voetbaltechnisch terrein willen we groeien naar een eenduidig spelsysteem en voor de trainers en leiders naar voldoende opleidingsmogelijkheden. Samen met ouders, trainers, leiders en het bestuur willen we het spelplezier van de jeugd van VV Born verhogen en verbeteren. De doorgroei van de jeugd naar de senioren willen we eenduidig en gestructureerd laten verlopen en faciliteren. Dat begint al direct bij de eerste aanmelding als lid van VV Born (veelal in de mini-F) en groeit door tot en met de A- junioren als opstap naar de senioren. Samen kunnen we zorg dragen voor een duurzame toekomst van vv Born.
Download Jeugdontwikkelingsplan

Handboek competitiezaken district Zuid II

De KNVB geeft elk jaar een handboek uit met daarin de richtlijnen voor de competitie van dat jaar. Dit handboek (districtswijzer) kunt u vinden via de volgende link:
Download Handboek district Zuid II 2022-2023

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!